THE BEST TIME EVER

2010-11-11 08:21:57 Vardag
» Kommentarer(1) «


Japp, tillbaka efter nästa 24 timmar frånvaro.. MEN det var det värt! Hade världens bästa dag igår, klev upp tidigt satt igång med tvätt och städningen, strax efter elva kom Lina och vi satt och myste och pratade i några timmar.. så troligt underbart att få träffa henne igen! Sedan blev det en prommis ner på stan i det underbara vintervädret ♥ En supergod grillad macka och ramlösa på Barista och sedan en god morotskaka, äntligen mätta!!! Mer prat och mys såklart! Kikade runt lite på stan och hade allmänt trevligt.

Hem igen, träffade Henke och gjorde mat. Henke fick äta rester av paj och jag & Lina åt potatis och fickbullar, mumms! ^^ sedan iväg igen, plumsa ut i snön och ner till Emma. ÄNNU mer prat och mys och vad kan jag säga, igår hade jag en helt fantstisk dag med 2 fina underbara vänner ♥

idag står det jobb på schemat, 13-20 på Polarn. Nu blir det lite One Tree Hill och lite att äta! Hörs mina söta!


Kommentarer
Postat av: lina

Det var jätte mysigt sockerbönan min :)

2010-11-11 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback