LINA ♥

2010-11-07 21:13:50 Vardag
» Kommentarer(0) «


♥ Lina gumman, en date i veckan låter super ^^ ledig onsdag och fredag, kan du då? Och självklart ska vi fixa en design


hihi ett litet personligt meddelande till en underbar vän! Hur är det med er idag, trötta, slöa eller superpigga? Själv är jag trött, jobbade mellan 12-16 och sedan har jag varit hos mamma och pappa för att vara barnvakt och mina bror:) mys! Annars igår vart det en helt fantastisk kväll, jättegod mat, efterrätt och helt underbart! Vi pratade i timmar när vi var hemma hos H's mamma och Peter. Hihi det märktes dock att vi alla fyra var trött, vi satt igång en film och ca 5 min efter att den hade börjat så sov Katarina och Peter, och jag & H gick gick då och la oss för vi insåg att vi snart skulle somna också! ;) Pensionärsvarning!!!!! ^^

Nu ikväll är det också massa mys, snart kommer Andreas hem med lite pizza och det ska bli grymt gott!
Imorgon hör ni mer av mig, sov gott och ha en underbar fortsatt kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback