THE TIME IS RIGHT

2010-05-01 22:56:20 Kärlek
» Kommentarer(0) «


klockan är snart elva och just nu sitter jag i sängen. jag har haft en helt underbar helg med min familj! Gårdagen bestod av god mat, kvällsgrillning och massa mys med mina småttingar ♥ shit vad jag kommer sakna dem, tur att skype finns! om bara några timmar sitter vi på tåget på väg mot arlanda, och imorgon vid halv tre så lyfter vårat plan mot efterlängtade Thailand.. helt fantastisk eller hur?!

Lova mitt lilla hjärta, du finns i mina tankar hela tiden, och Fredrik samma gäller dig.. syrran kommer sakna er! Men när jag kommer hem så blir det kalas och massa presenter! Nu ska jag och babe kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries och sedan sussa, tidigt imorgon :) Natti mina vänner, jag lovar att uppdatera mig i Thailand så ofta jag har tid över ♥



Jag & Lillhjärtat!



Mina finaste ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback