YOU.

2010-07-08 09:23:18 Vardag
» Kommentarer(1) «


Förlåt ni behöver inte läsa här idag.. jag måste få skriva av mig, och jag kan inte säga vad som är fel.

















saker förändras. både till det bättre och till det sämre. olyckor sker. varför verkar allt vara som vanligt för dig.. när det inte är det. jag önskar jag förstod. jag önskar att jag var stark. men jag är svag, så jävla svag...
jag vill inte be om något, samtidigt som jag vill skrika ut det. jag vill inte gråta men jag gör det ändå. jag behöver dig, verkligen.. just nu, och väldigt mycket. men.. vart är du? jag kan säga det igen - jag behöver dig


Kommentarer
Postat av: Jenny

<333

2010-07-08 @ 09:55:25
URL: http://jennyslifestyle.blogg.se/jag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback