HOME!

2010-12-21 20:31:23 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hemma igen, håret vart kanon! Chockladbrunt och långt, TACK Mathilda! Sedan direkt efter klippning och fix hämtade jag upp H för att sedan ta oss en jaa, nästan sista tripp till Birsta! Några fler julklappar klara, nu är det inte många kvar! :D Jag köpte mig också ett par nya brallor, sköna svarta chinos som inte trycker mot magen! Sedan, !!!!!!!!! köpte jag mig mitt första mammaplagg! ^^ hihi en enkel vit långärmad tröja med lite extra plats för magen! Skönt, inte för att den är så stor ännu men vanliga tröjor blir ju så lätt korta i magen så det var ju ingen ide att köpa en sån!

Jaa, nu tänkte vi fota lite.. det ska ju göras om i bloggen så lite nya bilder behövs! ♥

Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback