HEARTBEAT

2010-12-14 09:02:32 Inspiration
» Kommentarer(0) «


Tack för era fina kommentarer, ♥ haha vilka kväll jag hade.. efter att tvätten var klar skyndade jag mig i säng för att inte råka ut för något annat! HAHA! Hann såklart inte att ta en bild, MEN direkt efter jobbet så ska jag skynda mig hem och ta en! :) Det börjar ju bli dags!

Magen är fortfarande inte stenhård, men det trycker på så att magen putar på väldigt mycket! H fick en chock igår, då magen såg så stor ut! Blir ju extra mycket efter mat och med lite svullnad! Men imorse så stog den fortfarande ut lite så det var ju skönt ^^ annars tidigare så har den varit borta, men nu så.. börjar det kanske ta sig?



WE ♥ IT

Om en vecka blir jag långhårig! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback