HAPPY HAPPY HAPPY!

2010-12-16 09:09:47 Foto
» Kommentarer(2) «


Hihi, snacka om att visa nyheter kan få en att hoppa av glädje!

igår var det lungt i bloggen då jag var på Julbord med Stadium, supergott och jättemysigt var det. Och himla roligt att träffa dem alla! Innan julbordet träffades några av tjejerna hos Johanna där det blir mys, musik & massa skitsnack!

Annars då? Joo som vanligt så är jag överlycklig, allt är bara så jäkla bra. Idag ska vi kolla på en bostadsrätt (3:a) på Haga, som vi länge ha gillat. Nu är det bara att hoppas att den är lika fin i verkligheten! Önska oss gärna lycka till!



I and Love and You ♥

 


Kommentarer
Postat av: Emma

I And Love And YOU <3

2010-12-16 @ 18:14:59
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hihi snodde dina fina ord, <3 Jag tänker på dig när jag skriver dem!! I LOVE YOU!

2010-12-16 @ 20:37:09
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback