ELLE.

2010-08-24 09:25:42 Om Mig
» Kommentarer(0) «


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Lee
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE:
Vitt linne, vit kofta
JACKA: Skinn
SMYCKEN:
Min ring
VÄSKA:
Grå, H&M
SKOR:
Converse, light vita
HÅR: Knut
BODY LOTION: Body Shop Body Lotion, Mango
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, Mango
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal
LÄPPAR:
Dust, Make-Up Store
PARFYM:
Burberry Sport
NAGELLACK:
Summer Red
DAGENS ISPIRATION:
Kristen Stewart
DAGENS INKÖP: Inget vad jag vet..
DAGENS VILL HA:  603
DAGENS BÄSTA: T12


Godmorgon på er, hihi spännande dag idag! Arbetsintervju idag på T12, hihi önska min lycka till! Bokade idag också klipp & färg, dock en månad kvar så jag hoppas nu på en återbudstid (då mitt hår ser ut som ett rent kaos!). Annars idag så är det inte mycket på schemat! Hade en mysig dag med Emma igår och en härlig kväll med H. Någon som är sugen på något idag? Lina? Emma? Amanda? Malin? hihi någon annan? Hör av er!!  Nu måste jag äta frukost och sedan åka iväg! Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback