INFO ABOUT TRUE BLOOD.

2010-08-26 09:46:53 Vardag
» Kommentarer(1) «


Lite frågor har hoppat upp kring True Blood.

 

1. Är True Blood bra? Är den sevärd?

Svar: Jaa, sjukt bra! Men det är varken som Twilight eller Vampire Diaries, utan True Blood är ganksa mycket råare, mer blod, sex, våld förekommer också lite då och då! I True Blood som lever människan tillsammans med vampyrerna, vissa är helt ok med vampyrer, vissa inte. Självklart är det en massa kärlek inblandat också!

Så jaa! Den är helt klart sevärd! Riktigt spännande, nya saker hela tiden, kärlek och massa annat! Jag kan däremot säga att ge True Blood några avsnitt innan du/ni bestämmer dig/er för om du/ni gillar serien! Jag och H tyckte nämnligen att de två första avsnitten var lite konstiga.. hihi, kanske var det för att vi trodde det skulle vara som Twilight.. vem vet!


2. Hur många säsonger finns det?

Svar: 3 stycken, i Sverige har två stycken kommit.. och ibörjan på 2011 så kommer säsong 3 att börja har i Sverige (går just nu i USA)! 


3. Kan man se säsong 1 & 2 på tv? Vilken kanal går True Blood på?

Svar: Nej, jag tror inte det. Men är inte helt säker. Båda säsongerna (1&2) har redan gått här i Sverige, men självklart finns det en möjlighet att de går i repris! Däremot så finns både säsong 1 & 2 att köpa nu, bland annat på cdon.com Säsong 1 för 249:- och Säsong 2 för 379:-.

True Blood går på Svt, och brukar sändas runt ca 21.00-22.00 minns inte riktigt, och säsong 1 gick på onsdagar!

 

Säsong 1                       Säsong 2


Japp, det var allt för mig sålänge! ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

okej, då vet jag det. Tycker serien är SÅ BRAA!!

Snart finns säsong 2 hos mig..

'KRAM

2010-08-26 @ 17:13:22
URL: http://jennyslifestyle.blogg.se/jag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback