A DATE WITH EMMA

2010-08-20 09:44:00 Om Mig
» Kommentarer(1) «


Shopping, mys & Lunchdate med Emma ♥ Kan det bli bättre?
Barnvakt hela helgen åt pluttarna, mammi & pappi är just nu på väg till la huvudstaden, för lite avkoppling! Så jag och H kommer vara barnvakt hela helgen, ska bli såå skojj och mysigt!


IDAG HAR JAG:

JEANS/BYXOR: Svarta Jeans.
KLÄNNING/KJOL: -
TRÖJA/LINNE:
Svart linne, vit magtröja
JACKA:
Skinn
SMYCKEN:
Min ring
VÄSKA:
Grå, H&M
SKOR:
Converse, höga vita eller nya high heels från Nelly..
HÅR:
Utsläppt, platt
BODY LOTION:
Body Shop Body Lotion, Mango
BODY SHOWER:
Body Shop Shower, Mango
SMINK BAS:
Body Shop Foundation
MASCARA:
Loreal Double Extension
ÖGON:
Kajal, Turkost/grönt!
LÄPPAR:
Dust, Make-Up Store
PARFYM:
Burberry Sport
NAGELLACK:
Summer Red
DAGENS ISPIRATION:
Kristen Stewart
DAGENS INKÖP:
Ni får se sen..
DAGENS VILL HA: 
DAGENS BÄSTA:
Fredag, Lunchdate med Emma, HELG!

 

Källa


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du gillar väl Vampires Diaries eller hur ?

kolla på min blogg där finns trailern :D:D

Längtar fett mkt efter den ♥

2010-08-21 @ 17:03:44
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback