10 AUGUST 2010

2010-08-10 11:49:48 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej på er! Tisdag idag, och vädret suger här i Sundsvall! idag, igen..
Som ni kanske har märkt såååå suger jag att uppdatera under helgerna, och det är för att jag helt enkelt har annat för mig, jag och H hälsar på våra familjer, myser med vänner, äter god mat, tittar på film, och massa annat skoj!
Hinner inte med båda helt enkelt, men jag ska försöka hinna med något inlägg under helgerna! Lovar!
Denna helg som var tittade vi på tAkida som spelade här på Fredagen, wow sjukt bra var det iaf!
Under lördagen så spelade Roxette, men det är inget som varken jag eller H lyssnar på så då gjorde vi annat!
ida blir det lungapuckar, ska förska få i mig lite käk och mysa bara! ♥ A lots of love..



WE ♥ IT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback