TRY?

2010-04-16 13:25:34 Vardag
» Kommentarer(4) «


jag försöker verkligen vara positiv, jag försöker se något positivt med den här skiten.. men det går faktiskt inte. vi förlorar pengar, vi förlorar semester och en resa.. vi kan inte ens resa senare i sommar för vi kan inte ta semester då..Jag förstår faktisk inte hur jag ska hitta nått bra med det här.

imorgon ska vi åka till arlanda eftersom vi inte bara kan struna i det, och så när vi har kommit fram så kommer vi få veta att planet är inställt.. vad gör vi då? avvaktar vi tills söndag? åker vi hem? när får vi åka? om vi nångång får åka?



jag känner smärta, men jag är tom.


Kommentarer
Postat av: lollo

men ni blir väl inte av med pengarna...ska inte alla få tillbaka sina pengar?

2010-04-16 @ 13:34:03
Postat av: Linnéa

hotellpengarna blir svår att få tillbaka.. flygpengarna får vi tillbaka men det är ju bara hälften.. :(

2010-04-16 @ 13:43:37
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vilken mysig och fin blogg du har! :)

Shiet, förstår att de känns helt hemskt!

Dom måste ju fixa de där!

Håller tummar o tår.

2010-04-16 @ 17:20:16
URL: http://everythingsucks.blogg.se/
Postat av: lollo

Men va tråååkigt:/ Hoppas verkligen ni kommer iväg!

2010-04-16 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback