PUT IT NEXT TO MY HEART..

2010-04-21 08:42:46 Thai 2010
» Kommentarer(0) «




Sunshines, är ni glada idag? Själv känner jag mig en aning tung i huvudet.. tänker alldelens för mycket på våran kommande resa till Thailand, tänk om det skulle bli inställt igen :/ även om vi är mer förberedda på det så skulle det krossa mig.. som det ser ut nu så är det jobb som gäller hela sommaren så detta kommer vara min semester..jag får hålla tummarna lite hårdare helt enkelt.

annars är allt prima, imorgon ska jag få gosa med min fina småttingar ♥ gud vad jag kan sakna dem.. helt sjukt. Tänker på dem miljarder gånger om dagen.. Älskar dem så!

WE ♥ IT är bilderna från, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback