IN OUR HEARTS ♥ FOREVER

2010-04-13 13:05:20 Kärlek
» Kommentarer(0) «




allt har gått bra, tack & lov. just nu är jag nog en av de lyckligaste..

♥ Lina jag är så glad för eran skull, jag förstår hur jobbigt detta måste ha varit för dig. Du har varit så stark och modig och jag är stolt över dig. Nu när ni kan leva som vanligt så kan även jag och H det, ni betyder allt för oss.
Jag älskar dig min underbara Lina!

♥ Micke, du är så stark. Jag tvekade inte en sekund på dig, vi visste att du skulle kämpa. Att du och Lina nu kan vara ungdomar gör att mitt hjärta lyser. Du är en otroligt bra vän. Massa kärlek från oss!

♥ Tack för att ni två är otroliga människor, och tack för att vi får vara en del av det.


jag ler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback