FRÅGESTUND

2013-03-04 11:33:00 Frågor & Svar
» Kommentarer(1) «


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikita

1. Är du nervös inför förlossningen
2. Kommer ni gå ut med namnet ni bestämt er för ?

Svar: Vart en dålig frågestund så du får svaren här istället :)
1. Nej, känner faktiskt ingen oro - iaf inte ännu. Jag känner mer oro över att lillasyster ska vara väldigt stor då Lo var ganska stor. Men själva förlossningen känns bra, min förlossning med Lo var väldigt snabb och smidig så jag har bra erfarenheter. Dock behöver det inte gå sååå mkt fortare denna gång..3 timmar är tillräckligt snabbt ändå ;)

2. Nej, jag tror inte det. Jag skulle kunna göra det men Henke vill iaf nu hålla det hemligt! :P haha Jag kan försöka övertala honom ;)
Linnéa & Lo

2013-03-05 @ 06:51:50
URL: http://www.nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback