Lista - 2011

2012-01-02 10:16:35 Frågor & Svar
» Kommentarer(1) «


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag födde barn och fick världens finaste lilla Lo ♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig några nyårslöften, men ett löfte som jag fortfarande jobbar med är att vara nöjd och glad över mig själv. - Det går bättre och bättre!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå, några gamla och några nyfunna :) Stort grattis till er :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov. Däremot dog en vän till min bror, tragiskt och helt fruktansvärt. Tänker på fina Mikaela varje dag ♥

5. Vilka länder besökte du?
Inga! 2011 blev ett sverige år eftersom jag var gravid halva delen. Nu i år däremot blir det iaf en resa till Cypern!

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
2011 har varit fantastiskt och helt underbart. Jag och Henrik har nog aldrig varit lyckligare så nej, inte vad jag kan komma på. Kärlek är det viktigaste i livet och det kommer man oerhört långt på - och kärlek det finns i överflöd här hemma!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
110602 - Bf
1106011 - Bästa dagen i mitt liv, Lo föddes ♥
110618 - Min och Henriks dag, hela 6 år tillsammans.

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag äntligen började känna mig nöjd med mig själv (även om det är en bit kvar), att vara gravid och bli mamma har verkligen gjort mig till en lyckligare människa.

9. Största misstaget?
Inget stort vad jag kan komma på :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Klarat mig från det mesta - pepparpeppar, förkylningar och risk för havandeskapsförgiftning men annars varit pigg och glad.

11. Bästa köpet?
Bilen, helt underbart att köra en bra och felfri bil.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Ojj, Bilen, Hemmet, Lo.. mycket pengar har gått helt enkelt!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Rul i Januari var helt magiskt och när Henke äntligen klämde ur sig "visst är det en liten Lo" :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Chris Medina - What are words & Bruno Mars - Just the way you are

15.Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE! :D

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit i solen

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat!

18. Hur tillbringade du julen?
Jag, Henrik och Lo tvar hemma hos Loppans farmor & Bonusfarfar, och även faster Madde var hemma och hälsade på. Julen var jättemysig!

19. Blev du kär i år?
Är sedan 6½ år tillbaka störtlöjligt kär i Henrik ♥

20. Favoritprogram på TV?
Vampire Diaries, True Blood, Terra Nova, Revenge, Walking Dead, Game of Thrones mm. Sjuka serienördar!

21. Bästa boken du läste i år?
Breaking Dawn, igen :)

22. Största musikaliska upptäckten? 
Chris Medina.

Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
Hade inte önskat mig något speciellt men fick fina presenter ändå :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
-

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Tårta, bulla och gotta i våran dåvarande lägenhet i stan. Familj och vänner var med.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En till ring på fingret ;) hahahahha! Nejdå, lite önsketänkade bara!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bekväm, enkel och fräsch!

29. Vad fick dig att må bra?
Lo, Henrik och alla fina vänner och familj. Värmen och livet!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte visste jag att Henke var kändis!!! :D

31. Vem saknade du?
Madde har varit sjukt saknad.. nu har vi nyss fått myst med henne så vi klarar oss kanske ett tag nu iaf!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Johanna, Elin och Jennifer. Dessa tjejer kände jag ej tidigare och de är verkligen helt underbara ♥ Såklart så är ni alla "äldre" vänner lika underbara också - glöm aldrig det!

Tack 2011 för att du gjorde mitt år till det bästa i mitt liv. Nu hoppas vi att 2012 blir lika underbart och fylls av många skratt och mycket bus! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och du är sjuuukt underbar du med. <3

2012-01-03 @ 22:20:42
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback