Jäkla sjukdomar.

2014-03-13 10:30:35 Vardag
» Kommentarer(2) «


Hej på er finisar!
Är det bara jag eller är ni lika less på att sjukdomarna aldrig tar slut. 1 månad har vi stått ut här hemma, första flickorna, sedan H och sedan Lykke igen.. nu är alla äntligen friska, men så vaknar jag med tjock hals. Åh!
Blir så ledsen.. känns som att så fort man kommer igång riktigt med träning, motivation och energi så ska det tas bort direkt!
 
Ja jag kör några vilodagar nu så att skiten inte bryter ut helt.. sedan påbörjar jag en ny vecka med nya utmaningar!
Intervallerna ska bli hårdare och längre och det ska bli så sjukt kul att se vad kroppen klarar.
Hittils har jag kört 1min/1min, springa/gå men nu har jag tänkt testa 1½ min/1min, vill få igång förbränningen ännu mer och se bättre resultat! Åh längtar! Hoppas kunna känna mig helt pigg på lördag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

vilket sött armband

2014-03-22 @ 22:15:54
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Tråkigt med sjukdom, bara älskar dina pasteller på bilderna dock =)

2014-03-24 @ 06:47:49
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback