Blogga eller inte?

2014-07-10 16:53:40 Vardag
» Kommentarer(2) «


6 dagar har gått och inget har hänt här.. tyvärr finns det för lite tid över och det är ärligt lite jobbigt att logga in ladda upp bilder mm.. instagram är så mkt lättare. Jag är dålig på att läsa bloggar idag också.. och kass på att kommentera andras bloggar, orkar liksom inte.. ja, jag ska fundera lite.. kan hända att bloggen blir lösenskyddad och att bara mina närmsta får följa oss här, då blir det ingen press ♥
 
Vi har iaf superväder här uppe i Sundsvall, ca 29grader igår och 27 idag! Vi badar mest, käkar glass och myser på! Kram!

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Jag har mailat dig mina uppgifter =)

2014-07-13 @ 20:29:54
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Frida

Jag vill :) men ska skicka bild på ig direct hur jag ungefär vill ha det :)

2014-07-17 @ 08:29:45
URL: http://www.friidas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback