2013 | Okt - Dec

2014-01-20 09:09:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


 
Oktober 2013. En mer rosa månad än vanligt. Vi började oktober med att åka ner till Skåne igen, ♥ Lika underbart som alla andra ggr. Jag och Sofie hade våran egen Nova Star photoshoot, hihi. Jag pysslade ganska mycket och Lykke visar verkligen sin tjurighet genom att försöka sitta. Vi blir fotatde av bästa Nina.
 
 
 
November 2013. Och där sitter hon Lykke alltså. Fem månader, våran lilla turbo. Vi får äntligen bilderna från fotograferingen med Nina, helt fantastiska. Så nöjd och så lycklig. Farsdag och jag + tjejerna pysslar med porslinsfärg ♥ H blir jätteglad. Vintern är låångt borta och ingen är gladare än jag.
 
 
 
December 2013. Ingen snö, fortfarande mycket lycklig mamma här. Dock får det gärna vara vitt på jul & nyår. Julen spenderas på Bullås med farmor, bonus farfar, faster & Johan. Underbar julafton (tyvärr väldigt grön) och tjejerna blir så bortskämda med julklappar så det är inte klokt ♥ Lo myser gärnet med moster Lova i mellandagarna och nyår spenderas med morbror, Melinda & bästa Gudföräldrarna + världens bästa gudson. Perfekt avslut på 2013. Lykke är sig krypa ♥
 
-
 
År 2013 var verkligen helt underbart, vilket känns så perfekt och komplett. Att ge Lo ett syskon, en syster är verkligen finaste gåvan. Som de älskar varandra och leker med varandra. Våra troll, så olika men lika perfekta och underbara ♥ Nu väntas nya äventyr och detta år ser vi framemot våran utlandsresa bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback