10 dagar.

2014-02-16 18:12:56 Vardag
» Kommentarer(1) «


Jösses, vad har hänt. Oj 10 dagar sedan jag skrev.. visst har jag orskaer till detta men det känns så trist. Tjejerna har varit sjuka..förkylda som in i bomben, tack och lov är det bättre nu. Sedan sa min kropp bara ifrån.
 
Mycket träning, halvdålig på att äta, ibs och annat skit gjorde att kroppen sa nej, och jag blev sängliggandes en hel dag. Jag är på benen igen, och tyvärr blev det 2 dagars vila för mycket innan jag kunde köra ett nytt pass. Tyvärr säger även musklerna ifrån och tidigast onsdag kommer benen få sig en omgång. Men överkroppen däremot ska jag ge lite styk imorgon!
 
 
 
 
Bästa flickorna idag innan vi åkte för att fira barnens farfar
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida, Mamma till Kevin & gravid

Hur söta får man vara? Syskon kärlek! :)

2014-02-18 @ 19:53:13
URL: http://idadockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback