Otur i ögat.

2013-09-23 10:39:10 Vardag
» Kommentarer(2) «


Visst skrev jag om min maximala otur med min ögon för ett tag sedan, då jag trodde jag hade ögoninlfammation men det kom tillslut fram efter att fått ögondroppar som jag var allergisk mot att det bara var en bakterie.. hur som helst var det nära-döden-upplevelse för mig, uscha inte kul att ha problem med ögonen. Och vad hände ihelgen, jo jag och Lo busade och hon råkade med en jäkla kraft trycka in fingarna i mitt vänsta öga!!!
 
AJJJJ! Gjorde såå jävla ont om jag får säga det själv och troligtvis så har en nerv i pupillen gått sönder, idag börjar jag iaf kunna se igen.. denna gång har jag iaf inte ont men som ni förstår så ser jag dåligt. Uscha.. känns som att jag snart blir blind av all denna otur med mina ögon!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Låter läskigt! Hoppas du slipper ont i ögat i framtiden!

Svar: Jaa, och jag är så less på att se dåligt nu! Tack! <3
Linnéa & Lo

2013-09-23 @ 13:06:18
URL: http://cocobycatrin.blogg.se
Postat av: Frida

Vart finner du den färgen på blommorna? Vill med ha :)

Svar: Ica Maxi ;) hihi
Linnéa & Lo

2013-09-24 @ 07:59:11
URL: http://svenssonfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback