Lykke ♥ 3 Månader

2013-09-04 18:34:16 Lykke 0-3 månader
» Kommentarer(7) «


 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Du har en mysig blogg. Med mycket klädinsperiation för de små :) men nu till min fråga. Vilket program gör man exempelvis sådana här fina bilder som den här?

Svar: Hej och tack snälla du :) Photoshop :) Kram!
Linnéa & Lo

2013-09-04 @ 18:54:43
Postat av: klara-mamma till Hanna

Va lika våra tjejer är nu :) 6110g och 60cm idag:)
Har ni tagit sprutan också?

Svar: Verkligen :) Lilltjejen har kommit ikapp <3 Nope, nästa vecka ska vi ta den :) Nidå? :)
Linnéa & Lo

2013-09-04 @ 19:26:59
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Frida

Aha då var det som jag misstänkte, jag måste alltså börja lära mig det :)

Svar: Hihi, jaa det är himla kul att kunna lite :) Man kan göra så mkt fint :D
Linnéa & Lo

2013-09-04 @ 19:27:40
Postat av: klara-mamma till Hanna

Vi gjorde den idag :)
Ja hanna vägde ju 300g mindre och var 3cm kortare än lyckke när hpn föddes :)

2013-09-04 @ 21:35:54
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Linda - Mamma till Selma

Lilla underbara Lykke! Snart ikapp våran lilla korv : ) Hon vägde 6290g och var 61 på 5-månaderskollen. Vaccinering här också nästa vecka. Fyy farao!! : (

Svar: hihi <3 Jaa, hihi vilken minis ni har! Eller vi kanske har en megaLykkis <3 haha oavsett är dem båda bedårande och så länge de följer sin egen kurva så är det ju skitsamma vad de vägen/hur lång de är :) Får tyvärr väldigt ofta att mina barn är "stora".. på ett sådant sett som att det skulle vara dåligt! Åhh lycka till, kommer gå såå bra kära du <3<3
Linnéa & Lo

2013-09-04 @ 21:37:46
URL: http://lindablom.se
Postat av: Linda - Mamma till Selma

Det är precis samma här, fast tvärtom. Eller ja.. Iaf när jag berättar vikten : ) Hon ligger under normalkurvan, men följer sin egen. Och DET är, som du säger, huvudsaken. Och precis lika bedårande är dom, oavsett size <3 Lykke blir bara finare och finare för var bild du lägger upp och var dag som går!

Svar: Förstår inte varför det är så svårt för människor att förstå att barn är olika precis som vi vuxna! :( Kan bara säga detsamma! Herregud, man smälter ju av varje bild du lägger upp! <3 Önskar de var lite närmare mellan oss, skulle vara så kul att träffa er och alla andra härliga klarstadsbor! Jag har ju en vän som nyligen flyttat dit så jag hoppas kunna åka ner och hälsa på i början på nästa år :)
Linnéa & Lo

2013-09-04 @ 21:49:37
URL: http://lindablom.se
Postat av: Linda - Mamma till Selma

Men åååh! Ja, ja, ja, jaa! Väldigt gärna! Då måååste du hojta till!! <3

Svar: Det lovar jag :) Vore superkul att träffa er :) hihi tur man har lite vänner här och där i sverige :D Du brukar inte ha vägarna förbi Sundsvall? :) haha
Linnéa & Lo

2013-09-04 @ 22:13:57
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback