Hej Höst!

2013-09-25 10:00:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


 
Vad tusan hände, förra veckan var det ca 13-15° ute, idag var det 2°!!!!! ute då jag vaknade, nu ligger det på fem.. FY! Fick panik igår då jag insåg att Bugaboo's svarta lila tunnare åkpåse är slut nästan överallt, det blev ju jättekallt så snabbt och vi behöver åkpåsar, babyproffsen hade slut som jag hade tänkt besöka idag, tur som jag hade hittade jag iaf två stycken att beställa hem, hoppas de kommer imorgon!
 
Måste in till Birsta idag och fylla på tjejernas höst garderober, herregud. Var inte alls med på att det skulle bli så här kallt så snabbt, även skor till mig behövs. Ja, kommer sticka iväg strax.
Hoppas Skåne bjuder på lite bättre väder nästa vecka ♥ 8 dagar nu!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det blir kallt snabbt nu och det är skitsvårt med kläder tycker jag. Håller med om att det sticker iväg på kontot så här på höstkanten. Att alla vintergrejjer ska behöva kosta så mycket:(

2013-09-25 @ 11:17:46
URL: http://mirasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback