Enjoy today!

2013-09-19 12:45:08 Vardag
» Kommentarer(3) «


 

Kommentarer
Postat av: Michelle - Med en bebis i magen

Hej! Jag har lite frågor :)
Vad heter typsnittet som du gjort i headern hos fridaandfredrik.blogg.se

Och hur gör du dina bilder i tex inläggen under när du gör egna texter i bilderna med stjärnor osv haha hoppas du förstod vad jag menade :)

Svar: FoglihtenNo06 heter typsnittet :)Det är svårt att förklara här tyvärr :)
Linnéa & Lo

2013-09-19 @ 20:23:53
Postat av: Michelle - Med en bebis i magen

Hej! Jag har lite frågor :)
Vad heter typsnittet som du gjort i headern hos fridaandfredrik.blogg.se

Och hur gör du dina bilder i tex inläggen under när du gör egna texter i bilderna med stjärnor osv haha hoppas du förstod vad jag menade :)

2013-09-19 @ 20:24:17
Postat av: Anna

Sant - men ibland är de svårt!

Svar: Självklart är det svårt ibland, men man får leta det lilla <3 hihi kram!
Linnéa & Lo

2013-09-23 @ 01:14:49
URL: http://enannablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback