Söndag.

2013-11-24 11:21:27 Vardag
» Kommentarer(2) «


Hej på er mina fina troga följare, som trots extremt dålig uppdatering ändå kikar in här.
Det har varit några tuffa veckor, Lykke har snart varit sjuk i en månad, och i början på veckan var hon äntligen på väg att bli frisk men så tog det om bara någon dag efter. detta har verkligen varit jobbigt för oss alla fyra. Vi har alla sovit dåligt och jag har många dagar känt att jag inte har någon ork i kroppen alls.
 
Dessa gånger är jag så oerhört tacksam över våra fantastiska familjer och vänner som ställer upp, men också alla instagramvänner, ni vet säkert var jag menar - alla dessa fina människor som inte ens känner oss som ändå ger så otroligt med kärlek och styrka ♥ tack alla för att ni finns.
 
Nog om det,
igår tog jag mig hemifrån vid 13tiden för att möta upp fina flickor för en dag på Himlabadets Relaxavdelning, så himla mysigt, skönt och välbehövligt. Vi åt sedan god middag och spelade spel och drack gott. Tack tjejer för en kanondag!

Söndag idag och vi satsar på en lugn och mysig söndag, flickorna ska mysas sönder och lite god mat och kanske en film framåt kvällen vore passande. Vad ska ni finisar hitta på?
 

Kommentarer
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Idun

Det låter härligt med bad och mys med kompisar :) Förstår precis vad du menar med sjukdomar, Iduns näsa rinner konstant hela tiden, det är jobbigt med alla dagisbaciller som de får.

Idag har vi inte gjort nånting, Embla vaknade i natt och bara spydde och spydde, hej magsjuka! Ingenting under dagen så vi håller tummar och tår.

2013-11-24 @ 16:59:50
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: Sofia

Visst är det helt underbart då man har det tufft och dom som älskar en mest verkligen ställer upp på alla sätt och vis?
Man känner allt av hur bra man har det :)

2013-11-25 @ 20:48:07
URL: http://www.littleboxes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback