Äntligen Torsdag!

2013-11-28 11:30:23 Vardag
» Kommentarer(1) «


Hej på er!
Galna dagar med massor att göra, igår spenderade jag och Lykkis fm med Niktia & lilla lilla Leon, lite julklappsshopping och en massa fik blev det. Em hängde jag, Loppan & Lykkis hos Jennie & Wilgot, där det blev lite mer fika och massa surr.
Dagarna och kvällarna är fullspäckade nu och vi måste verkligen ta tag i julklappashandlingen. Hua.. luften går nästan ur mig bara jag tänker på det.. blir liksom så stressad av allt som ska hinnas med och att pengarna ska räcka!!!!
 
St har nyss varit här för att göra en artikel om Moster & Systerdotter som bor grannar, går på dagis tillsammans och ja allt annat halvtokigt som det är att ha ett barn som är 2,5 och en syster som är 5.. ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikita

Lite fick du ju handlat igår iaf :-)
Va fina dom gröna klänningarna är ,
När skulle ni va me i st då ?

Svar: Ja, så skönt :)Ja, visst är dem! :) hihi Jag vet inte ännu, han skulle maila mig så jag kunde bekräfta så att alla namn mm blev rätt :) Vet kanske efter det :)
Linnéa & Lo

2013-11-28 @ 14:45:04
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback