14 dagar ♡

2013-05-15 17:12:21 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(2) «


Så nöjd jag är nu. Jaa, jag klagar igen.
Jag har ständigt sammandragningar. Lykke trycker sig nedåt så att det känns som att någon sticker mig med nålar där nere. Jag måt illa. Jag har ont i huvudet. Jag kan inte sova. Jag får sendrag så fort jag går lite och så rör hon sig såååå mkt där inne att det känns som att magen är på väg till grannen.
 
SÅ JÄKLA LESS. Inte alls mysigt denna gång och Lo blir så frusterad då jag inte orkar leka med henne. Jag känner mig så jäkla dålig som mamma. Önskar att jag kunde ge henne allt men just nu klarar inte kroppen det. Kom nu älskade Lykke ♥ Vi är redo och jag orkar inte längre.
 
14 dagar kvar, 95% av graviditeten ♡ Tack till er alla som smsar, ringer eller på annat sätt visar att ni bryr er. Det betyder så mycket.
 
 
Stockholm, Maj 2012 ♡

Kommentarer
Postat av: Nikita

Åh lider med dig :( sådär kände ja på slutet me meja åxå !

2013-05-16 @ 21:01:18
URL: http://www.nikital.blogg.se
Postat av: Cissi

Kämpa på! Du är ingen dålig mamma alls, det kommer bli jättebra sen när Lykke är utanför magen. Du är jätteduktig!

2013-05-16 @ 22:40:21
URL: http://cissiagnes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback