MVC-BESÖK V.28 Lillasyster

2013-03-05 09:20:42 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(1) «


Kontroll vecka 28:

Hjärtslag bebis: 152 slag/minut
SF-mått: 28 cm
Blodtryck: 130/62
Blodvärde: 119
Glukos: 4,3
Vikt: 65 kg (startvikt 57kg)
 
Här hittar ni mitt MVC-besök med Lo i v.28.. det mesta är rätt lika ♥
 
Blodvärdet var sådär så ska köpa hem järntabletter och äta dem ungefär varannan dag nu.
Sedan har jag fått tid för UL nästa fredag, då vi ska kolla läget lite. Har känt oro över några saker som jag inte vill gå in på och även om jag i grund och botten inte tror att det är något så känns det så skönt att min fantastika BM tar allt på allvar och att vi hellre kollar en gång extra så jag helt kan släppa oron. Hon är verkligen helt underbar.
 
Och som ni också ser så ser allt bra ut på papper, men jag lyssnar på min kropp väldigt mycket och oron i kroppen kommer troligtvis inte försvinna om jag inte får det svart på vitt.

Kommentarer
Postat av: Eleni

Vad skönt att allt ser bra ut. Jag hade jätte lågt järnvärde när jag var runt samma vecka och man blir ju så otroligt trött. Eller egentligen var det lågt hela tiden men när det började närma sig v.30 låg jag under 90 i järnvärde så dom tänkte nästan göra utredning på mig. För jag åt ändå järntabletter dagligen då.

Skönt att din BM tar dig på allvar och att ni ska få kolla upp ordentligt hur det ligger till. Mest bara för att få lugna oron också. Hoppas allt kommer se jättebra ut! Kram

Svar: Ojj så lågt! Förstår att de blev oroliga där!Ja min BM är jättebra och känns så skönt att hon lyssnar på mig och på vad min kropp säger.

Tack för din omtanke <3 Stor kram!
Linnéa & Lo

2013-03-05 @ 21:51:20
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback