Bihålsinflammation

2013-03-10 10:53:58 Vardag
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
Igår efter vi kommit hem från Lo's farmor & bonus farfar så trodde jag på allvar att jag skulle dö.
Min förkylning har precis som vanligt satt sig på Bihålerna och höger halva av ansiktet var i enorm smärta och tryck. Jag hade så jävla ont. Nässpray hjälpte såklart inte utan jag blev sängliggandes mestadels.
 
När jag sover på dagen/em så är något fel och jag sov igår 1½ medans Henke & Lo var iväg. Där har ni förklaringen på min frånvaro. Kvällen blev ändå bättre då jag i panik åkte på apoteket och köpte hem nasonex och faktiskt så känns det bättre idag. Det är ju lite kortison i den så det hjälpte mkt mer än vad jag trodde. Nasonex & två alvedon räddade mig igår.
 
Var 100% igår på att jag åkt på en riktigt Bihålsinflammation, då jag haft det tidiagre men kanske kankse har jag ändå klarat mig, jag avvaktar och ser och dagen går! Tack till er alla på instagram & sms som skickat en massa fina krya-på-kramar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback