Ny kategori - Workout

2013-06-24 10:27:23 Workout
» Kommentarer(1) «


 
Nu är jag igång, äntligen ♥
Plankan har jag kört några dagar nu och igår tog vi första riktiga PW, så fantastisk underbart!
Kroppen kändes som vanligt redan dagen efter Lykke föddes men jag är mycket medveten om att jag måste lyssna på den och ta det lungt. Så det är vad jag kommer börja med, planka & PW.
 
Men en början är det jag längtat efter och det känns så bra. Tips på bra lätta övningar för en nyförlöst kropp mottages gärna. Längtar till om någon månad då jag förhoppningsvis vågar testa gymmet och kanske en lättare joggingtur ♥
 
Kilon ska bort och muskler ska byggas | U N D E R B A R T

Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltid lika härligt när man kommer igång med träningen efter ett längre uppehåll.
Här får du ett tips http://kampanj.bonniertidskrifter.se/Mama/BLOGGAR/Olga-Ronnberg-april13/

Den boken är riktigt riktigt bra. Men träningsplaner vecka för vecka och bra pepp. Super bra övningar.
Om den hade kommit när Agnes precis va född hade jag följt den slaviskt tror jag. ;)

2013-06-24 @ 22:35:08
URL: http://cissiagnes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback