Nio månader med Lykke i magen ♥

2013-06-10 17:05:31 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(3) «


När fick du reda på att du var gravid?
16 September 2012
Blev det en chock?
Efter att ha försök nästan i ett halvår så kom det ej som en chock, men vi vart överraskade då jag inte alls kände mig gravid ♥
Hur gammal var du då?
23 år
Hade du mycket halsbränna?
Till och från, men ganska mycket.
Spydde du mycket?
Fram till vecka 12 - ja.
Hade du mycket foglossning?
Nej, lite till och från.
Ditt sf-mått som störst?
36, 3 dagar innan Lykke föddes.
Har du fått bristningar?
Nej, några av mina tidigare runt navel har växt lite.
Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Flicka ♥
Vad hoppades du på?
En frisk liten bebis!
Gick du över tiden?
Japp, 5 dagar över tiden.
Födde du för tidigt?
Nope
Hur var förlossningen?
Intensiv, galet snabb och jättebra!!
Blev du sydd?
Två små stygn på olika ställen.
Dragen med sugklocka?
Nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet?
Jag, Henke, BM & en undersköterska och såklart lilla Skorpan ♥
Hade du någon nära med dig?
Henrik ♥
Vilket sjukhus födde du på?
Sundsvalls Sjukhus
Hur stor var bebisen?
3502g & 52cm ♥
Vad fick den heta?
Lykke Néa
Var allting värt det?
Självklart ♥
Vill du ha fler barn?
Oklart just nu, absolut inte de närmsta åren, sedan får man se. Men vi är såå nöjda med våra två tjejer ♥

Kommentarer
Postat av: klara

Den snor jag :P

Svar: Do it! Och stort grattis till fina lilla Hanna! Samma dag som Lykke <3
Linnéa & Lo

2013-06-10 @ 23:42:39
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: klara

Ja tack:) Kul att dom kom samma dag! ska bli extra kul att följa dig då :)

2013-06-11 @ 19:16:50
URL: http://kmv.blogg.se
Postat av: Nikita

Kul lista :-) och att du delar med dig !

2013-06-13 @ 08:33:51
URL: http://www.nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback