Bloggdesign - Till Salu

2013-06-23 19:51:00 Bloggdesign
» Kommentarer(1) «


 
En geggamoja inspirerad design ♥ Enkel och fin.
Vad gäller bilder så kan jag tänka mig att låna ut några av dem.
 
FÖR ATT SE HEADERN I FULLSTORLEK, klicka här
 
Resten av bloggen kommer gå i ungefär samma tema som mitt eget eller som mina tidigare designer. Med en sidobild med tex presentationsbild/text. Även andra bilder i sidomenyn och signatur mm.
I denna design går det att ladda upp bilder i 700px.
Dropdown ingår ej utan 50:- extra tillkommer isåfall.
 
Någon som vill köpa denna? Kommentera då i detta inlägg fram till på tisdag kl. 20.00
 
Minsta bud: SÅLD.
 

Kommentarer
Postat av: Zandra

Om den här finns kvar så är ja intresserad:)

Svar: Den är din, jag mailar dig imorgonkväll :)
Linnéa & Lo

2013-06-25 @ 19:53:48
URL: http://justarrived.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback