Bloggdesign - Till Salu

2013-06-23 19:44:00 Bloggdesign
» Kommentarer(3) «


 
Har en härligt mintgrön design till salu, med bla Cath Kidston & Green Gate ♥
Vill man byta någon av bilderna så ordnar jag såklart det.
 
FÖR ATT SE HEADERN I FULLSTORLEK, klicka här
 
Resten av bloggen kommer gå i ungefär samma tema som mitt eget eller som mina tidigare designer. Med en sidobild med tex presentationsbild/text. Även andra bilder i sidomenyn och signatur mm.
I denna design går det att ladda upp bilder i 700px.
Dropdown ingår ej utan 50:- extra tillkommer isåfall.
 
Någon som vill köpa denna? Kommentera då i detta inlägg fram till på tisdag kl. 20.00
 
Minsta bud: SÅLD.
 

Kommentarer
Postat av: MammaEmelie

Vad menas med dropdown? Jag är intresserad om ingen lagt bud. :)

Svar: Dropdown meny är du menyn ligger under själva headern :)Ingen har lagt bud :)
Linnéa & Lo

2013-06-24 @ 14:06:29
URL: http://emeliejaakobsson.blogg.se
Postat av: MammaEmelie

Okej men 100:- med dropdown meny kan jag betala? Ingår det att du lägger till nya designen i min blogg? Måste leta fram bilder, går det med instagram bilder? Mvh Emelie

2013-06-25 @ 23:28:29
Postat av: toves mamma

hej du hörde aldrig av dig som du skrev att du skulle på min blogg. fortfarande intresserad. :)

Svar: Hej :) Jo det är jag ganska säker att jag gjorde, skrev på bloggen din men har inte fått något svar. Maila mig istället så kan vi prata där :) [email protected]
Linnéa & Lo

2013-07-20 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback