Två underbara dagar

2013-07-03 20:27:36 Vardag
» Kommentarer(1) «


 

 
Jag och tjejerna har haft två jättemysiga dagar. Igår träffade vi Linda och hennes goa lilla Kevin uppe på Norra Berget, lunch, en massa prat och mys blev det. Det var jättetrevligt och måste verkligen göras om ♥
Kevin är knappt en månad äldre än Lykke så det gör det extra mysigt och roligt!
 
Idag blev det mera mys, jag och mamma/mormor tog alla våra barn typ, mina äldre bröder var inte med.. och åkte på alnöbadet för att bada. Lo som är mer fisk än människa var överlycklig och Lykke sov så sött i vagnen!
 
Imorgon fortsätter vi mysa, Emma, älskade Albin och Sandy kommer hit. Jag hoppas vädret blir fint så vi kan ta en lång och mysig promenad!
 
Och sedan är det inte långt kvar, fredag är H ledig och vi ska mysa med vänner, lördag och söndg ska det packas och vara barnvakt åt mina syskon och söndagkväll åker vi och hälsar på Madde & Johan (faster) hihi ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda Källberg

Super trevligt att träffa er! Snart gör vi om det! :)

2013-07-04 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback