Healthy

2013-01-07 11:42:02 Vardag
» Kommentarer(0) «



 
 
Usch vilket onyttigt slut på 2012 det blev, jag har ätit dåligt och det gillar jag inte. Mitt illamående som häll i sig hela hösten hjälpte ju inte direkt till då jag åt det jag kunde. Men nu mår jag bättre och både jag och Henrik vill börja äta bättre och nyttigare igen. Prommenader och träning står också högt upp på våran önskan och vi började bra i helgen med promenader på sammanlagt 18 km! :)
 
Nu hoppas jag Lo somnar en stund så jag får en lugn lunch och en stund för mig själv. Efter det åker vi in en sväng på birsta för att hitta en träningstopp till mig.. magen gör att de jag har blir för korta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback