2013-01-17 19:37:54 Kärlek
» Kommentarer(2) «


 
 
Tack alla ni som gett mig styrka, råd och fin energi om trots.
Ni anar inte hur mycket det betyder och hur skönt (om jag får säga så) det är känns att vi/jag inte är ensamma. Oftast är ju Lo en ängel mot sin pappa men en riktig lite gnällfia med ett jävla humör mot mig, tycker ändå att vi är lika hårda mot henne, men ja... något skiljer sig väl antar jag.
 
Men som sagt, tack! Ni ger så mycket mina fina bästa läsare och jag uppskattar er så. Vi fortsätter här hemma att vara hårda och hoppas att det släpper ett tag iaf ;) Stor kram till er alla och lycka till ni med, ni alla som har skrivit är magiska föräldrar ♥

Kommentarer
Postat av: Nikita

Trots är riktigt jobbigt vissa gånger .
Albin beter sig åxå väldigt
Annorlunda mot Daniel än mot mig :(
Det är lite " dum mamma " å " snäll pappa " typ ..

2013-01-18 @ 07:15:45
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte filma Lo mer? Skulle vara kul att se henne prata, gå, leka m.m

Svar: Tycker ärligt att det är lite bökigt att lägga upp sådant, så det blir alltid bara på min fb. Gör en vänförfrågan då så får vi se.
Linnéa & Lo

2013-01-18 @ 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback