Tack ♥

2013-02-21 19:29:36 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag vill tacka er alla som tagit er tid till att läsa mina tankar och min berättelse om amning. Det betyder massor och jag uppskattar det jättemycket ♥
 
Jag har kommit fram till ett beslut om hur jag kommer att göra dagen då Lillasyster är hos oss, det känns jättebra och jag kan nu längta igen tills det ögonblicket på det sätt jag vill. Jag känner ingen ångest utan jag har fått ro i kroppen.
 
Jag kommer inte skriva om det idag, men jag lovar att berätta då Lillasyster är här om mina tankar och hur det då går för oss alla ♥ Jag hoppas ni förstår och respekterar detta.
 
och som sagt, ni är guld värda ♥ ni har verkligen hjälpt mig att se både mig själv och amningen annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback