Jordgubb & Banan Smoothie

2013-02-12 10:44:16 Mat & Bakning
» Kommentarer(2) «


Efter en inte så bra morgon med massor av hormoner, tårar, dåliga däck (dubbfria) och en massa jäkla snö så satt en god smoothie bra i magen.
 
Vi bytte bil för ett tag sedan och på den var det dubbfria däck, vi tänkte först byta direkt men sedan ville vi iaf testa ett tag och se hur det gick. Inte så bra. Tredje gången nu på 2 veckor som jag inte kommer upp för våran backe och idag brast det för mig. Ringde såklart min stackars sambo och försökte prata mellan tårarna och frustrationen, vet ju att han inte kan hjälpa mig men behövde ändå hans tröst.
 
Nu kommer vi byta däck. Jag verkligen hatar vinter, snö och däck som inte tar sig dit man ska.
Längtar sååå till våren ♥
 
Jobb idag igen, har dock kvällspass så börjar inte förrän vid 13.00 så innan dess ska jag mysa i soffan med 90210.
 





 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh förstår den där känslan vännen. Vi hade likadant när vi bytte till vår nya bil. Det funkade hur bra som helst med dubbfria på plan mark men så fort det kom lite nysnö och vägen lutar var det hopplöst! Blir nog bra när ni byter däcken. Mina 3 favvorjejer ska kunna åka tryggt och säkert på vägarna ❤ hoppas resterande av dagen blir bättre. Älskar er ❤❤❤

Svar: Det är nästan skrattretande, man blir ju tokig. Henke skulle iaf ringa om däck idag, haha! ❤❤❤ Tack för dina underbara ord älskade vän! ❤❤❤ Du är bäst!
Linnéa & Lo

2013-02-12 @ 10:49:58
URL: http://Emmaoliviapersson.blogg.se
Postat av: Jennifer

Åhhhh förstår frustrationen! Kram på dig vännen ❤

Svar:
Linnéa & Lo

2013-02-12 @ 17:37:14
URL: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback