Lilla Lykke | 6 månader ♥

2013-12-04 13:05:00 Lykke 4-6 månader
» Kommentarer(0) «


Mitt lilla hjärta är redan halvåret, herregud vad tiden går fort. Lilla älskling, du är verkligen världens bästa lilla Lykke. Du är så framåt, gosig och ditt namn passar dig extremt bra. Du och din syster är mitt allt och jag och pappa älskar er båda så. Tack för att vi får vara era föräldrar ♥
 
Minns dagen du äntligen bestämde dig för att titta ut som igår.. jag saknar den dagen, det var en helt underbar dag och allt var så spännande och kom så plötsligt. Du var precis som din syster snabb ut när du väl hade bestämt dig och förlossningen med dig var verkligen helt otrolig. 01.55 hörde vi ditt lilla skrik genom fosterhinnan som inte hade gått sönder, en helt perfekt liten flicka som fick namnet Lykke Néa föddes, 3502g & 52cm ren kärlek.
Flickan som föddes som nr 666 på Sundsvalls sjukhus och som föddes med segerhuva (=tur/lycka) ♥
För er som vill läsa min förlossningsberättelse med Lykke kan klicka {här}
 
 
Lykke Néa, endast några timmar gammal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback