Världens bästa Lo!

2013-08-19 10:28:00 Lo 2-3 år
» Kommentarer(2) «


 

Kommentarer
Postat av: Erina - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer & Wilma

Hej.

Gör du design på beställning? Undrar såfall vad du tar och om du skulle vilja hjälpa mig med en design på bloggen. Jag är värdelös på sånt vet bara hur man byter header nämligen.

Svar: Hejsan :)Japp det gör jag, 200:- + 50:- om man önskar dropdownmeny.
Om detta är intressant så maila mig på [email protected]

Det jag behöver utav dig då är:
Bild/bilder, önskemål om stil/färg, text som ska finnas med tex presentationstext mm

MVH Linnéa
Linnéa & Lo

2013-08-19 @ 13:18:24
URL: http://www.erinatomasson.blogg.se
Postat av: Erina - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer & Wilma

Åh gud vad kul, och bra pris. Detta kör vi på vettu :)

Men först... vad är dropdownmeny?


Jag ska googla runt lite på bakgrunder osv och göra så utförligt som möjligt hur jag vill ha det, så skickar jag mail till dig när jag är klar med det. Dock väntar jag på förra helgens dop bilder så kommer vänta lite för jag kommer vilja ha med någon bild på hela familjen från dopet i header bilden.

Svar: Kanon :)Menyn ligger under headern, som jag har - det är dropdownmeny :)

Ser framemot att höra ifrån dig!
Linnéa & Lo

2013-08-20 @ 11:50:27
URL: http://www.erinatomasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback