Höst/Vinter 2013

2013-08-31 12:30:30 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(3) «


Ojojoj vad mycket det är att köpa till flickorna denna höst/vinter. Lo behöver skalkläder, nya skor till dagis, vinteroverall,vinterjacka, fleeceställ, mössa, vantar mm mm Så himla skönt att jag har hittat en hel del till Lo på blocket/tradera/fb köp&sälj
 
 
 
Jackan & Byxorna är megafynd och i nyckick/helt nya.
Mera bilder kommer på vinterkläderna som är klara.
 
Även Lykkis behöver nytt, en fleeceoverall har jag hittat till henne så ny ska jag bara köpa ett ull underställ till henne att ha under :) Hoppas kunna fynda ett sådant :)
 
 

Kommentarer
Postat av: N

Vilken årmodell är det på jackan? Har för mig att det är -11? Superfin!! Mvh Nadja

Svar: ss2012 :)
Linnéa & Lo

2013-08-31 @ 20:23:27
Postat av: Sara

Hej, vilken storlek har du på los skalkläder samt hennes vinterovrall?

Svar: Hej :) 98 på allt! :)
Linnéa & Lo

2013-09-01 @ 21:35:00
Postat av: Em

Åh, skorna har stora M också. Visst är de från Stadium? Hon höll på att smälla av när jag kom hem med dem till henne - både rosa och lila på samma gång! ;)

Svar: Jaa precis :) haha gullfia :D kanonskor till kanonpris!
Linnéa & Lo

2013-09-10 @ 16:05:18
URL: http://oureverydaystory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback