Bloggdesign

2013-08-01 14:40:45 Bloggdesign
» Kommentarer(0) «


Finns inga ord, inga ord  världen kan göra så att det känns bättre eller lättare för någon som har förlorat ett barn.
Men ni alla finns i mina tankar, jag önskar så jag kunde ge tillbaka era barn och ta bort all smärta ♥
All kärlek som finns till er alla änglaföräldrar 👼
 
Finaste Linda förlorade sin älskade lilla William i magen, så tragiskt och fruktansvärt. Jag har gjort mitt allra bästa för att hon ska få en fin blogg efter hennes egna önskemål. Där kommer hon skriva om sin älskade son, allt från sorg till glädje och all kärlek som har till lilla lilla William ♥ Gå gärna in och läs! Klicka på bilden för att komma till Lindas blogg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback