noll

2013-04-15 18:09:05 Vardag
» Kommentarer(3) «


Noll energi. Noll inspiation. Noll noll noll.
Kroppen skriker sov, vila, ta det lungt. Livet skriker något helt annat.
 
Jag vet att jag ska lyssna på kroppen, men ibland går det inte. Lo ska ju ändå äta mat, jag kan ju inte strunta i det. Tvätten blir knappast mindre och dammet samlas även om kroppen inte vill dammsuga. Jag är så sinnessjukt less på att vara så trött och otymlig.
 
Jag orkar bara det som jag verkligen måste och tyvärr är inte bloggen speciellt prioriterad då.
Egentligen orkar jag inte alls, men vad ska man göra.
 
Sorry för otroligt dystert inlägg. Imorgon är en ny dag ♥
Stor kram till er alla fina!

Kommentarer
Postat av: jenna

<3

2013-04-15 @ 19:53:31
URL: http://jennanenna.devote.se
Postat av: Nikita

Kram !! Hoppas de känns bättre idag !

Svar: Tack! Idag känns allt lite lättare :)
Linnéa & Lo

2013-04-16 @ 08:37:34
URL: http://www.nikital.blogg.se
Postat av: Jennie med Lilly & Meja

Åh, jag förstår precis hur du känner. Vissa dagar vill man bara lägga sig ner och göra absolut ingenting trots att "måstena" hänger över en. Men det blir bättre. Energin kommer tillbaka! :)

2013-04-16 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback