Magbild V.33 Lillasyster

2013-04-05 15:31:02 Lykke i magen ♥
» Kommentarer(3) «



Kommentarer
Postat av: johanna

har läst din blogg nu ett tag...hittade den egentligen precis när du fick Lo..för då fick jag min dotter...eller några dagar senare, den 20:e...har aldrig kommenterat innan, mne nu fick jag lite lust=) det är ju nämligen så att vi har bf 3 juni med andra barnet...så våra barn är väldigt jämngamla! ser dock ut som vi väntar en pojk denna gång=) känns så spännande att vi ska få en av varje!! även om det kanske hade varit mer praktiskt med en tjej till med tanke på allt fint man har köpt på sig=) verkar som du tycker tiden går sakta, själv känner jag att jag inte hänger med! 8 v kvar nu liksom...känns så overkligt att man snart har en liten till=) mys!!

Svar: Så roligt att du kommenterar nu :D Och grattis till snart två underbara barn. Jättekul att vi är så tätt :) Spännande med en grabb, känns som att det är något helt annat. Fast det är nog mest för att det känns som att vi får en till Lo, och så kommer det såklart inte bli! Vad heter din dotter? och har ni några namn till lillebror?
Haha, jaa jag tycker det går sakta, tror också det beror på att det var så planerat och tog lite tid denna gång.

KRAM!
Linnéa & Lo

2013-04-05 @ 19:38:41
Postat av: Nikita

Vilken fin mage du har ! Har du inte en enda bristning ? Va skönt isåfall !!
Hur gick de på det där extra ul ni skulle på ?

Svar: Tack fina fina du! Jag har typ tre, fast de är otroligt små, precis runt naveln och de syns knappt. Får väl se om de växer denna gång.. haha! Jadu, vi fick aldrig gå på det, läkaren (IDIOTEN) tyckte inte det behövdes.. blir såå less på hur de total skiter i hur man mår och känner. Ska till min BM på måndag och ska då prata med henne om det :)
Linnéa & Lo

2013-04-06 @ 09:10:24
URL: http://www.nikital.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja, kanske tiden går mer sakta när ni tänkt på bebis ett tag:) för oss gick de väldigt fort, vi hann knappt bestämma oss för nr2 förrän jag va gravid, haha! Min dotter heter Tilde! Vi har verkligen jätte svårt att komma på lillebrors namn!! De svåraste är nog att enas.. Känns som sambon dissar alla mina namn och jag hans...men mycket svårare med pojknamn ju!!

Svar: Ja men precis :) Skönt för er att det gick så fort! :D Åh så fint, Tilde gillade vi också men det går verkligen inte med efternamnet så tillslut blev det en Lo :)Jaaa, killnamn är sååå svårt! Vi har haft Olle, Viggo & Ebbe som förslag :)
Linnéa & Lo

2013-04-07 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback