Lovely Day

2013-04-16 10:03:46 Vardag
» Kommentarer(3) «


 
Det känns alltid så himla skönt att få agera ut och skriva av sig, hade en riktigt dålig dag igår ovh var helt slut. Trots det så städade jag hela hemmet och idag känns det så himla bra.
 
Det är fint här hemma, jag sov länge inatt och igårkväll myste jag och Henke hela kvällen med ananas, nybakat filbröd & smarrig chokladdrink Värdefullt!
 
Idag har vi mysiga planer med bästa Emma & underbara lilla gudsonen Albin. Vi tänkte fika/luncha på Sedes här på ön och sedan åka till stan bara för att mysa & ta en promenad. Ska bli så skönt att komma ut i det fantastiska vädret.
 
Ha en underbar dag nu alla fina läsare

Kommentarer
Postat av: Linda Källberg

Härligt att höra att du känner dig piggare! Jag har också haft en del jobbiga dagar nu på slutet, man vill få så mycket gjort men kroppen säger ifrån helt.. Och precis som du beskriver, tvätthögen och dammet försvinner inte av sig själv. Jag har en förmåga att stressa upp mig för sådana saker och till slut rinner bägaren över. Man är inte van att inte kunna göra alla dessa sysslor som man alltid gjort tidigare. Och jag kan ju tänka mig att det är ännu tuffare att ha en till som behöver sitt och all din uppmärksamhet! Tur att vi snart är i mål, jag påminner mig själv lite då och då att jag ska försöka njuta utav den sista tiden, men som sagt inte alla dagar som det är så lätt. :) Kram på dig!

Svar: Åh så skönt det är att höra att det är fler som känner som jag, det hjälper verkligen. Jag är likadan, stressar upp mig över mycket och ibland går bara inte kroppen, även om man försöker! Jag försöker som dig njuta av dessa sista veckor, men som du skriver är det inte alltid helt lätt! haha! Men också som du skriver snart så <3 Vilket datum var det du hade nu igen? Fem veckor för oss nu, låt dem gå FORT :D KRAMAR!
Linnéa & Lo

2013-04-18 @ 11:45:35
Postat av: Linda Källberg

Ja det är riktigt jobbigt. Man känner sig så handikappad när huvudet vill mycket men kroppen säger ifrån! Haha ja det är tur vi inte är ensamma om att känna så här men ibland känns det som att inte alla förstår hur jädrans jobbigt och ont det verkligen gör..
Ja nu är det slutspurten för oss :D Jobbar du fortfarande?
Den 14 maj är det beräknat så vi får väl se hur länge han vill vara där inne. Var hos barnmorskan igår och hon trodde inte att vi skulle gå tiden ut pga att han ligger så långt ner. Men jag vill inte ha för stora förhoppningar ;)
Åh ja vi kanske ses på bb, skulle ju vara riktigt häftigt! :D Kraam

Svar: Japp, tänkte jobba månaden ut, sedan får jag se. Tyvärr får jag inte så mkt vila då jag kommer hem så just nu tror jag att jag behöver vara hemma under maj :) dudå? Åh så härligt! Åh så sa min BM också sist, Lo kom 9 dagar efter BF :8 hoppas jag slipper gå över denna gång! Men i ditt fall så kommer säkert lillkillen innan :D KRAM!
Linnéa & Lo

2013-04-18 @ 20:50:40
Postat av: Linda Källberg

Okej. Men det kan väl vara skönt att gå hem då så du får vila upp dig riktigt innan lillan kommer. Man ju aldrig när det ser ;) Jag har gått ner till 50 % sen 2 april och jobbar min sista dag på onsdag sen har jag tagit semester från den 29 april då jag tänkt att bara vara! Ja man vet aldrig men bara för att barnmorskan tror det så lär jag väl
ha oturen med att gå tiden ut eller över haha. Är inställd på tiden ut så jag inte blir allt för besviken på slutet :D Ha en fin dag! Kraamis

2013-04-19 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback