Work at...

2012-09-18 14:40:48 Vardag
» Kommentarer(0) «


Detta med jobb är då väldigt intressant verkar det som, får flera kommentarer varje vecka om just jobb.
Så nu drar jag detta en gång för alla så slipper ni undra så mycket.
 
Jobbet jag hade innan Lo föddes kommer jag ej kunna gå tillbaka till, iaf inte idag. Varför - en enda orsak, det finns inget jobb för mig att göra. Företaget går ner på folk och mitt Vik som jag hade gick ut då Lo kom och nu behövs jag helt enkelt inte. Jättetrist såklart men inte mycket att göra.
 
Nu söker jag jobb och har börjat jobba lite extra på Stadium (där jag har jobbat förrut). Har lite andra bollar i luften men det tar jag då jag vet mer säkert. Även det gäller stadium, då jag inte vet mycket utan endast att jag ska jobba och hjälpa till lite nu när Lo går på dagis.
 
Oavsett vart jag tillslut hamnar så kommer det bli bra och jag och Henke kommer att fokusera mycket på att jag ska hitta ett bra jobb men bra arbtestider mm.
 
Så nu vet ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback