Shoppat på Lindex

2012-09-01 17:20:00 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(6) «


Lindex har galet mycket fint denna höst. Har köpt massa nytt fint till Lo som både är sött, bekvämt och till ett bra pris :) Gillas massor. Ser också på dagis att jag inte är den enda som shoppat där den senaste tiden, alla ungar är så fina i sina nya höstplagg :)
 
Vart fyndar ni mest mina underbara läsare? Jag har handlat mycket på Kappahl & Lindex nu i höst, och lite mindre än vanligt på H&M. Tips på grymma barnbutiker? Letar också en höstmössa till Lo, i färg. Gärna turkost/grön/mintgrön... tips tips tack :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var in på Lindex men hittade inte ett plagg. Är dom där från 92 och uppåt eller?

Jag gillar Kappahl och H&M bäst. Lindex har mkt fint men jag tycker inte om att deras storlekar är så små..

Svar: 86 :) Men det är stora avdelningen :) Men som du säger så är det rätt irriterande att de är små på storlekar.. dock är det bra nu när man kan börja ha 86 på barn :D
Linnéa & Lo

2012-09-01 @ 19:46:19
URL: http://jordi.blogg.se
Postat av: My

Älskar Lindex höstkollektion! H&M har inte mycket fint alls och kappahl sådär :)

2012-09-01 @ 19:48:22
URL: http://www.unwake.blogg.se
Postat av: Josefin mamma till Oliver

Gjorde en stor beställning från Zara till min son, dem har massvis med snygga barnkläder!
Annars blir det mycket från Lindex och lite från H&M :)

Svar: Älskar Zara! tyvärr har jag inte hittat så mycket ännu som jag tycker passar Lo, rent praktiskt. Kanske blir det bättre om ett tag ;) :D
Linnéa & Lo

2012-09-01 @ 19:59:49
Postat av: Lina - Mamma till Eila

Vi har köpt mycket på Lindex, lite på Kappahl men ovanligt lite på H&M... Deras höstkollektion var inte alls i min smak i år. Och precis som ni har vi lagt lite extra krut på ytterkläder från Polarn & pyret :). Kram

2012-09-02 @ 09:45:44
URL: http://myroe.blogg.se
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Kappahl hittar jag grymt mkt på då det gäller Meja, till Albin blir det somsagt svårare ju äldre han blir.. men nova star är en favorit , annars kappahl å lindex.

Zara har grymt mkt fina flickkläder =)

2012-09-02 @ 10:06:56
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: caroline

Tycker också att Lindex fått in hur mycket snyggt som helst! :D Min favorit är Zara, älskar deras barnkläder! När jag bodde i Sundsvall så fanns ju Zara där. Så tråkigt att det lades ner!

2012-09-02 @ 12:16:33
URL: http://juniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback