Föskola - Första dagen <3

2012-09-03 12:14:00 Lo 1-2 år
» Kommentarer(2) «




 
Så här underbart fin var min lilla tjej imorse då vi åkte till dagis. Första riktiga dagen, utan mig. Lo log glatt då jag gick men mitt hjärta blödde en aning.. hua, trodde faktiskt inte jag skulle känna mig ledsen över att lämna henne. Däremot så känns det otroligt bra ändå, jag vet att hon älskar att vara där, barnen är så goa och personalen fantastiska ♥ Att min lilla dotter redan är så trygg där säger en hel del tycker jag.
 
Älskade underbara du, mammas finaste hjärta ♥ Om 1h & 45 min är du min igen!
 

Kommentarer
Postat av: Emma -gudmor

Fina fina Lo❤ vi e så stolta över henne och er. Hon kunde verkligen inte haft bättre föräldrar!!! Älskar er ❤

2012-09-03 @ 12:51:14
Postat av: Nikita

Va fin hon är !!
Dem blir så stora på nå vis när dem börjar dagis .

Svar: Tack! Ja verkligen, ingen liten bebis inte <3 hihi
Linnéa & Lo

2012-09-03 @ 18:19:30
URL: http://Nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback