Stekbord

2012-10-27 11:42:24 Mat & Bakning
» Kommentarer(0) «


Hej & Hå!
Roligaste bloggaren - jag vet ;)
Känner att jag redan har förklarat tiotusen gånger varför detta kommer efter så mycket, så tja ni vet redan det.
Fullt ös hela veckan på jobbet, galet mycket folk och mycket nytt för mig, men så roligt!
 
Idag har vi helt underbart väder här i Sundsvall, stålande sol och liiite lite snö kvar på marken :) Även jag kan erkänna att det är mysigt! Henke jobbar tyvärr idag så jag ska försöka ragga någon till en fika på stan!
 
En rolig sak som Lo går runt och säger är iaf ennkeee! Tror hon har hört mamma ropa på pappa lite för ofta den senaste tiden :P Dock inte på ett argt sätt! Så äda, ennkee och ejjdååå (äta, henke & hejdå) är favvoorden just nu! :)
 
Förra helgen myste vi med brorsan och hans fina tjej, vi gottade oss med stekbord - en otroligt lyxig variant av tacos ungefär. Marinerad lövbiff, svamp, halloumi, räkor (som tyvärr var slut),och till detta rispapper, risnudlar och massa grönsaker + sås! Världens godaste mat! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback