Fantastisk dag!

2012-10-10 20:01:15 Vardag
» Kommentarer(3) «


Först och främst, tack för era tips. Ska gå igenom lägenheten igen.. haha jäkla mupp! Sedan så måste jag be så hemskt mycket om ursäkt för att det är såååå fruktansvärt trist här inne. Allt lyckas gå åt pipan då jag äntligen har tid att blogga, ingen kamerasladd = inga bilder. Lo ställer helst inte upp på bild just för tillfället och jag jobbar vilket gör att tiden är liten och spendars oftast på annat. Men det kommer att bli bättre.
 
Det är ovant att jobba, även om det bara är 50% så är det otroligt ovant att kliva upp 06.00 för att göra sig klar, sedan väcka Lo och göra henne klar och sedan skjutsa till dagis och sedan åka på jobbet. Ja tröttheten är enorm och en ovan ovana ;) Men det blir väl snart bättre tror jag!
 
Ja dagen då, har haft en helt underbar dag med bästa Jennie & Wiggo & Kristoffer! Först en masssa gooofika och sedan blev jag även bjuden på jättegod middag, ni anar inte vad uppskattat det var. Så jag och Lo kom nyss hem, tack fina ni för idag/kväll ♥
 
Henke är faktiskt inte hemma utan i Stockholm på utbildning med jobbet, kommer hem först imorgonkväll. Känns jättekonstigt att jag ska sova ensam, tur att Lo kan göra mig sällskap. Tycker såå synd om dem som är ensamstående el singlar. Måste vara så trist att äta ensam och sova ensam ♥ Tänker på er.
 
Nu ska jag plocka ihop lite här hemma, Lo sover och om 1h börjar Greys. Puss så länge!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Kan vara skönt att vara singel också, ha en hel säng för sig själv =)

Svar: Såklart det också finns fördelar. Menade inget illa, snarare att jag tänker på dem som är ensamstående el singel fast än att de inte vill :)
Linnéa & Lo

2012-10-11 @ 04:58:09
URL: http://kikkiiii.blogg.se
Postat av: Suzette - MIXAMER.SE & foto

Håller med dig med sista meningen där att det måste vara trist att vara ensamstående och singel. Jag förstår inte hur man kan välja själv att vara det (finns ju faktiskt folk som gör det!), de enstaka dagar jag är ensam här hemma på kvällen, de är så tråkigt. Speciellt när man ska äta kvällsmat. "Nu ställer jag mig och lagar och och äter den helt ensam".. nej fy!

2012-10-11 @ 09:22:59
URL: http://mixamer.blogg.se
Postat av: jenna

Åh tack själv! Alltid lika mysigt att ha er här <3

2012-10-11 @ 11:09:04
URL: http://jennanenna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback